You are currently viewing 5 روشی که کودکان می توانند از کودکان بی سرپرست مراقبت کنند

5 روشی که کودکان می توانند از کودکان بی سرپرست مراقبت کنند

با این چه کار خواهید کرد؟  چرا به فرزندان خود یاد نمی دهید که با تابستان خود کاری انجام دهند که تأثیر ابدی بگذارد؟

به طور خاص، چرا فرزندان خود را به مراقبت از یتیمان تشویق نمی کنید؟ در اینجا 5 راه برای کمک به آنها وجود دارد:

1. بچه ها می توانند برای یتیمان دعا کنند.

اساسی ترین کاری که می توانیم به فرزندان خود بیاموزیم که برای یتیمان انجام دهند این است که برای آنها دعا کنیم. ما هیچ امتیازی بالاتر از صحبت با خدا نداریم. با آموزش دعا کردن برای بچه های یتیم، عادتی را در دوران جوانی ایجاد می کنیم و به آنها یاد می دهیم که برای نیازهای دیگران و نه فقط نیازهای خودشان دعا کنند.

2. بچه ها می توانند فعالیت های سرگرم کننده ای انجام دهند که به نفع مراقبت از یتیم است.

به عنوان مثال، از طریق طرح 30 روز مراقبت از یتیمان، خانواده شما می توانند تقویمی را دانلود کنند که 30 روز دعا، خواندن کتاب مقدس، و بخشیدن از خود را از طرف کودکان آسیب پذیر جهان تشویق می کند. این فرصت منحصر به فرد و خلاقانه (به جرأت می توان گفت سرگرم کننده ؟) باعث ایجاد مکالماتی می شود که می تواند دیدگاه فرزندان شما را برای مراقبت از یتیم شکل دهد.

3. بچه ها می توانند یک پروژه خدماتی را سازماندهی کنند.

درست است، آنها ممکن است در سازماندهی کمد خود یا فضای زیر تخت خود با مشکل مواجه شوند، اما وقتی نوبت به چیزی که بیشتر اهمیت دارد، شور و اشتیاق دارند. کانال این انرژی آنها را تشویق کنید تا خانواده، گروه کوچک، مسجد یا جامعه شما را بسیج کنند تا نیازهای یتیمان را برآورده کنند. برای بچه‌های پرورش‌دهی کیسه‌های مسافرتی درست کنید، کیت‌های ماشین را برای کارکنان پرونده جمع‌آوری کنید، یا سبدهای خوش‌آمدگویی درست کنید.

4. بچه ها می توانند نامه بنویسند.

بسیاری از  برنامه های حمایت از کودک  به شما امکان می دهند برای فرزند تحت حمایت خودر نامه بنویسید. مبلغان یا کارکنان مراقبت از یتیم اغلب از پاسخ دادن به نامه های پرس و جو یا تشویق خوشحال می شوند. بسیاری از یتیم خانه ها با کمال میل بسته مراقبت یا بسته کارت را برای کودکان تحت مراقبت خود می پذیرند.

5. بچه ها می توانند زمان، انرژی یا منابع اهدا کنند.

اشتباه نکنید، کودکان از خلاق ترین و مولدترین انسان های روی کره زمین هستند، زمانی که ذهن خود را به کار می اندازند. فرزندان خود را تشویق کنید که میزبان یک غرفه لیموناد یا فروش پخت و پز باشند و درآمد حاصل از آن به وزارتخانه های مراقبت از یتیم اختصاص یابد. اجازه دهید آنها خلاق باشند! به آنها کمک کنید خانه به خانه بروند یا از آنها دعوت کنید تا کارهای خاصی را انجام دهند که در آن پول به دست آمده را می توان به فردی نیازمند داد. در نظر بگیرید که به فرزندانتان اجازه دهید این خبر را در خانواده یا کلیسا منتشر کنند که آنها برای جمع آوری کمک های مالی برای بی پدران تلاش می کنند. مردم دوست دارند از بچه ها در یک ماموریت حمایت کنند.

ما هدف خود را با اطاعت از خدا و دوست داشتن دیگران انجام می دهیم. این تابستان را با شادی و هدف بسازید و تابستانی خواهد بود که فرزندان شما (و بچه هایی که تحت تأثیر آنها هستند) هرگز فراموش نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید